دنیای فناوری

ال جی G3 اولین گوشی خواهد بود که طی این هفته آپدیت اندروید ۵٫۰ لالیپاپ را دریافت خواهد کرد

423

gsmarena_001

ال‌جی G3 نخستین اسمارت فون بازار خواهد بود که به صورت رسمی صاحب اندروید ۵٫۰ با یک رابط کاربری اختصاصی خواهد شد.سال گذشته ال‌جی پرچمدار نکسوسی گوگل را تولید کرد، اما این موتورولا بود که زودتر از ال‌جی و دیگر رقبا جدیدترین آپدیت اندروید را برای دستگاه‌های خود منتشر کرد. امسال شرایط دقیقا عکس شده و در حالی که موتورولا نکسوس ۶ گوگل را تولید کرده، این ال‌جی است که جدیدترین ورژن اندروید را برای نخستین بار منتشر می‌کند.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

ال‌جی امروز رسما اعلام کرد که اندروید ۵٫۰ در هفته پیش رو برای پرچمدار کنونی این شرکت، G3 منتشر خواهد شد. بدین ترتیب ال‌جی نخستین شرکتی خواهد بود که جدیدترین و مدرن‌ترین سیستم عامل اندرویدی را زودتر از شرکت‌هایی چون سامسونگ، سونی و موتورولا منتشر می‌کند.

>>ال جی G3 Screen با چیپست اختصاصی Nuclun ساخت خود ال جی رونمایی شد

اولین کشوری که این آپدیت را دریافت خواهد کرد کشور لهستان است و کشورهای دیگر نیز در "آینده ای نزدیک" این آپدیت را دریافت می‌کنند.

پیش‌تر گفته شده بود که موتورولا نخستین شرکت ارائه دهنده رسمی اندروید ۵٫۰ برای تازه‌ترین پرچمدار خود، موتو اکس خواهد بود. 

دکتر جانگ سئوک پارک، رییس بخش موبایل ال‌جی گفته که "انتشار اندروید لالی پاپ برای دارندگان اسمارت فون G3 در کمترین زمان ممکن بالاترین الویت ماست."

>>مقایسه فبلت جدید آیفون با گلکسی نوت ۴ ، ال جی G3 ، هوآوی اسند میت ۷ و لومیا ۱۵۲۰

اندروید ۵٫۰ لالی پاپ جدیدترین ورژن از سیستم عامل موبایلی گوگل است که بارزترین ویژگی‌اش زبان طراحی "متریال دیزاین" است. 

در زبان طراحی متریال دیزاین اغلب حرکات و گشت و گذارهای کاربران با جلوه‌هایی نرم‌تر، خوش‌رنگ‌تر و انیمیشن‌های بسیار همراه می‌شود. این سیستم عامل همچنین از لحاظ کارایی، امنیت و سرعت نیز پیشرفت چشمگیری را نسبت به نسل پیشین تجربه کرده است.

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.