دنیای فناوری

لنوو در حال کار بر روی کروم بوک های ارزان قیمت خود تا سال ۲۰۱۵ می باشد

388

acerc720pchromebook-9-578-80gk,,

با استناد به منابع Digitimes در داخل لنوو، این سایت ادعا کرده که شرکت لنوو در حال آماده‌سازی سری جدیدی از کروم‌بوک‌های خود می‌باشد.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

این سری از مدل‌ها قرار است با قیمتی حدود ۱۷۰ دلار به بازار عرضه شوند که این میزان قیمت به نسبت مدل‌های قدیمی‌تر، بسیار ارزان‌تر می‌باشد. این کاهش قیمت در این سری از محصولات شرکت لنوو، دیگر شرکت‌های رقیب را مجاب به کاهش قیمت محصولات خود می‌کند، زیرا در غیر این صورت خطر از دست دادن بازار محصول را در بر خواهد داشت.

>>ایسر سخت افزار کروم بوک C720 خود را به روز کرد

همچنین در این گزارش آمده است که پردازنده‌ی این دستگاه توسط شرکت Rockchip Electronics طراحی و توسط شرکت ODM Bitland ساخته خواهد شد. همچنین شایعاتی مبنی بر این که شرکت Rockchip مسئول تامین دیگر قطعات این دستگاه‌ها است وجود دارد.

Chrombook ها ثابت کردند که می‌توان از آن‌ها به راحتی به عنوان یک رایانه همراه استفاده کرد زیرا بسیار سبک و کم هزینه هستند. لنوو در اوایل امسال از سری N کروم بوک های خود را که شامل N20 با قیمت ۱۶۵ دلار و N20p با قیمت ۱۹۵ دلار می‌باشد، رونمایی کرد.

>>کروم بوک ۲ سامسونگ مبتنی بر پردازنده اینتل رونمایی شد

DigiTimes با استناد به میزان سفارش‌های دیگر کمپانی‌ها از قبیل اچ پی، ایسر، ایسوس، لنوو و گوگل بر این باور است که فروش کروم بوک ها از مرز ۶ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۴ و ۱۵ میلیون دستگاه  در سال ۲۰۱۵ بگذرد.

منبع techradar

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.