دنیای فناوری

ال جی از سری جدید گوشی های هوشمند خود با نام AKA رونمایی کرد

477

gsmarena_002

ال‌جی AKA، برند جدیدی در رده اسمارت فون های اندرویدی امروز در کره جنوبی معرفی شد. این اسمارت فون ها تنها در کره جنوبی معرفی و به فروش می‌رسند و با چهار کیس ویژه که AKA را به چهار کاراکتر دوست داشتنی تبدیل می‌کند، جذب مشتریان نوجوان را هدف اول خود قرار داده است. 

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

این کاراکترها با نام‌های ایگی (رنگ زرد)، اوکی(رنگ سفید)، سول (رنگ آبی) و یویو (رنگ صورتی) هویتی جداگانه به اسمارت فون های AKA می‌بخشند.

gsmarena_001

بخش جلوی کیس ها قسمتی از صفحه نمایش را می‌پوشاند و از این طریق اجازه نمایش چشم‌های انیمیشنی کاراکترها را می‌دهد. این چشم‌ها علاوه بر جلوه زیبای انیمیشنی، می‌توانند اطلاعات دیگری چون نوتیفیکیشن ها و میزان عمر باتری را نیز به کاربر نمایش دهند.

gsmarena_003

AKA های ال‌جی دارای صفحه نمایش‌هایی ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل، ارتباطات LTE، NFC، دوربین عقب هشت مگاپیکسل با اتوفوکوس لیزری، دوربین جلوی ۲ مگاپیکسل، پردازنده چهار هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتز، رم ۱٫۵ گیگابایت، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و باتری ۲۱۶۰ میلی آمپرساعت می‌باشند. وزن آن‌ها نیز ۱۳۵٫۵ گرم است که با کیس مخصوص به ۱۵۷ گرم می‌رسد.

aka2

اگرچه فروش این اسمارت فون در کره جنوبی آغاز شده، اما هنوز قیمت آن مشخص نیست و همچنین بعید به نظر می‌رسد در دیگر کشورهای دنیا شاهد فروش آن‌ها باشیم.

منبع gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.