دنیای فناوری

سامسونگ در گلکسی S6 از حافظه های پر سرعت UFS 2.0 بهره خواهد برد

421

gsmarena_001

گفته‌های یکی از کارمندان سامسونگ نشان می‌دهد که این غول کره ای در سال ۲۰۱۵ از حافظه‌های جدید یو اف اس ۲٫۰ در پرچمداران خود بهره خواهد برد.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

سامسونگ الکترونیکس در حال طراحی و تولید حافظه‌های بسیار سریع UFS 2.0 از نوع ناند فلش است تا از آن‌ها در پرچمدار سال ۲۰۱۵ خود بهره ببرد. بنابراین پیشبینی شده گلکسی S6 به حافظه‌هایی مجهز شود که به ادعای سازندگانش تا ۱٫۲ گیگابایت در ثانیه به رد و بدل اطلاعات می‌پردازد. 

>>اخبار و شایعات جدید در مورد زمان ارائه گوشی هوشمند گلکسی S6 سامسونگ

شرکت‌های تولید کننده اسمارت فون هم اکنون از تکنولوژی eMMC استفاده می‌کنند که به طور متوسط سرعتی معادل ۴۰۰ مگابایت بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اما تکنولوژی یو اف اس بازیگر جدیدی است که دنیای حافظه‌های موبایل را چندین قدم به جلو خواهد برد.

عنوان یو اف اس مخفف Universal Flash Storage است و از ترکیب یک حافظه اس اس دی با کارت‌های MMC تولید می‌شود. این حافظه‌ها علاوه بر استریم مطمئن اطلاعات با حجم بالا در ارتباطات LTE-A (مانند ویدیوهای با رزولوشن بسیار بالا) تا نصف حافظه‌های eMMC 5.0 انرژی مصرف می‌کند.

از شیائومی نیز به عنوان دیگر شرکتی یاد می‌شود که از تکنولوژی یو اف اس در پرچمداران آینده خود استفاده خواهد کرد. 

یکی از کارمندان سامسونگ به وبسایت ETNews گفته شده که "برنامه استفاده از یو اف اس با محوریت پرچمداران این شرکت در سال ۲۰۱۵ آغاز خواهد شد"، هر چند اضافه کرده که "مشخصات این اسمارت فون فعلا نهایی نشده است." 

چنین اظهار نظری بدین معنی خواهد بود که در نیمه نخست سال ۲۰۱۵ حافظه‌های یو اف اس در گلکسی S6 و یا هر پرچمدار دیگری که سامسونگ در دست تولید دارد، تعبیه خواهد شد.

شرکت‌های توشیبا، هاینیکس و میکرون از دیگر شرکت‌هایی هستند که بر روی تکنولوژی یو اف اس فعالیت‌های گسترده ای را آغاز کرده‌اند.

منبع Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.