دنیای فناوری

سونی پیکچرز کره شمالی را مظنون اصلی هک کامپیوترهایش می داند

465

the-interview-movie-poster

همان‌طور که خواندید گروهی با نام نگهبانان صلح (Guardians of Peace) به سرورهای سونی پیکچرز حمله کردند و علاوه بر اطلاعات سازمانی حساس و همچنین به سرقت بردن و دستکاری ایمیل‌های کارمندان این شرکت، واقعه دردناک‌تری نیز برای سونی پیکچرز رقم زنند و نسخه DVD Screener آخرین فیلم‌های این استودیوی فیلم‌سازی را به سرقت بردند و روی اینترنت به اشتراک گذاشتند.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

عناوینی از قبیل فیلم خشم (Fury) با بازی برد پیت (اکران ۱۷ اکتبر)، Annie با بازی جیمی فاکس و کمرون دیاز (اکران ۱۹ دسامبر)، Mr Turner (اکران ۱۹ دسامبر) و Still Allice با بازی جولین مور و الک بالدوین (اکران ۱۶ ژانویه سال آینده میلادی) و چندین اپیزود از سریال‌های Adventure Time و Human planet در این میان به چشم می‌خورند.

همزمان با این درز بزرگ رسانه‌ای که کمر سونی پیکچرز را شکسته، فیلم دیگری با عنوان To Write Love on her Arms نیز با اینکه جزو فیلم‌های مشمول این هک نبوده راهی شبکه‌های دانلود غیرقانونی شده است.

>>کریستین بیل بازیگر فیلم بتمن به ایفای نقش استیو جابز در فیلم زندگی نامه او خواهد پرداخت

سونی که این روزها، اوقات تلخ و ناگواری را سپری می‌کند، مانند کودکی که شکلاتش را از او گرفته باشند، انگشت اتهام را به سمت دولت کره شمالی نشانه رفته و کره‌ای‌ها را مقصر می‌داند. سونی معتقد است پس از انتشار فیلمی از طرف این کمپانی با عنوان The Interview، کره‌ای‌ها در مقام انتقام‌جویی برآمده و خواسته‌اند تلافی کنند. البته دولت کره پیش از این هک اعلام کرده بود که اقدام سونی پیکچرز را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

The Interview فیلمی کمدی است که در جریان آن دو گزارشگر آمریکایی که به استخدام CIA درآمده‌اند، مامور می‌شوند Kim Jong-un رهبر کره شمالی را به قتل برسانند.

منبع engadget

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.