دنیای فناوری

گوشی هوشمند میزو m1 note رونمایی شد ، صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی QHD و قیمت ۱۶۰ دلار

503

meizu-m1-note-blue-710x411

میزو اسمارت فون جدید خود را معرفی نمود. M1 Note  اولین عضو خط تولید Blue Charm این شرکت می باشد. با معرفی رسمی این گوشی فرصتی یافتیم تا نگاهی به مشخصات آن بیاندازیم.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

میزو  M1 Noteدارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی IGZO و رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل می باشد. تراکم پیکسلی این نمایشگر ۴۰۳ppi است. این گوشی با پردازنده ی ۸ هسته ای و ۶۴ بیتی MT6752 و فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز عرضه می شود (octa-core 1.7GHz Cortex-A53 CPU). پردازنده ی گرافیکی مالی T-760 در SoC  این گوشی نکته ی جالب توجه ای است.  M1 Noteدارای ۲گیگابایت  RAMاست.

>>گوشی هوشمند Meizu MX4 Pro با صفحه نمایش ۲K+ ، چیپست اگزینوس ۵۴۳۳ ، اسکنر اثر انگشت خوان و… رونمایی شد

ابعاد و وزن آن به ترتیب ۷۵٫۲ x 150.7 x 8.9mm و ۱۴۵ گرم است. یک باتری ۳۱۴۰ میلی آمپر ساعتی برای این گوشی در نظر گرفته شده. اما با نگاهی به قسمت پشتی گوشی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ توجه ما را به خود جلب میکند.این دوربین توانایی ضبط فیلم با کیفیت Full HD را داراست.دوربین جلو نیز ۵ مگاپیکسلی می باشد.

meizu-m1-note-sim-tray

شاسی M1 Note از جنس پلی کربنات است دو درگاه سیم کارت در دوسمت این گوشی خبر از دوسیم بودن آن دارد. M1 Noteدر رنگ های سبز,صورتی,آبی,زرد و سفید عرضه می شود.میزو قیمت نسخه ی ۱۶ گیگابایتی این اسمارت فون را ۱۶۰ دلار اعلام کرده که بسیار مناسب است. گرچه ما مجبوریم تا عرضه شدن این گوشی صبر کنیم.

منبع : Gsmarena

2 نظرات
  1. علی می گوید

    سیستم عامل این گوشی چیه

     

    1. حامد قربانی می گوید

      اندروید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.