دنیای فناوری

بازی پر طرفدار Need For Speed رونمایی شد

433

 

 شرکت «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) غول بازی سازی در جهان قصد معرفی قسمت جدیدی از مجموعه بازی‌های «نید فور اسپید» (Need for Speed) را در تاریخ ۲۱ مه ۲۰۱۵ داشت. حالا در اواخر روز پنج شنبه، این شرکت رسما از قسمت بعدی این فرانچایز رونمایی کرد.  

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

 با توجه به شایعات، اخبار و تصاویر منتشر شده، بیشتر طرفداران این فرانچایز، انتظار معرفی قسمت سوم از خرده‌سری «آندر گراند» (Underground 3) را داشتند. اما بر خلاف تمام پیش‌بینی‌ها، شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که قسمت جدیدی از Need for Speed در کار نخواهد بود و نسخه‌ی جدید این فرانچایز به اختصار نام خالی Need for Speed را با خود یدک می‌کشد.    

need_for_speed_2015-1-600x337

این قسمت یک نسخه‌ی بازسازی شده (Reboot) از بهترین‌های بیست عنوان عرضه شده‌ی گذشته‌ی این بازی است. همچنین الکترونیک آرتز قول داده است که این مجموعه بازی را به دوران اوج خود باز خواهد گرداند.    

need_for_speed_2015-2-600x355

این قسمت از Need for Speed در یک جهان آزاد (Open World) خواهد بود و به احتمال زیاد کاربران به مسابقات خیابانی خواهند پرداخت. همچنین مثل خرده‌سری آندر گراند، در این بازی هم امکان شخصی سازی و «تیون» (Tune) به صورت کامل و بدون محدودیت وجود دارد.  

need_for_speed_2015-3-600x337

 این در حالی است که کاربران سال‌هاست که قابلیت شخصی سازی و تیون بدون محدودیت را در فرانچایز Need for Speed تجربه نکرده‌اند. به احتمال زیاد این بازی دارای بخش داستانی هم خواهد بود؛ اما الکترونیک آرتز هنوز در این مورد صحبتی انجام نداده است.

need_for_speed_2015-4-600x337

   وظیفه‌ی ساخت این بازی بر عهده‌ی استودیو «گوست گیم» (Ghost Games) است که ساخت قسمت قبلی از این سری بازی‌ یعنی Need for Speed: Rivals را در کارنامه دارد. الکترونیک آرتز در ادامه افزود که این شرکت به مدت یک سال به این فرانچایز استراحت داده تا بتوانند تمرکز خود را روی ساخت یک عنوان نسل هشتمی و کاملا نو‌آورانه بگذارد.  

need_for_speed_2015-5-600x355

 در این مدت الکترونیک آرتز به بسیاری از ایده‌ها و خواسته‌های کاربران گوشی کرده و از ایده‌های آن‌ها برای بهتر کردن قسمت بعدی این فرانچایز استفاده کرده است. در تیزر منتشر شده، نام «شکارچیان سرعت» (speedhunters) روی لاستیک یک پورش سبز رنگ دیده می‌شود که نمایانگر همکاری این شرکت با تیم شکارچیان سرعت است.    

need_for_speed_2015-6-600x355

بر اساس اخبار منتشر شده، تیزر رسمی این بازی در بزرگ‌ترین رویداد بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی در جهان یعنی E3 2015 منتشر خواهد شد. Need for Speed جدید در پاییز سال جاری برای دو کنسول نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس‌ وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.  

می‌توانید تیزر منتشر شده همراه خبر را اینجـــــــــــا مشاهده کنید.

منبع : 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.