دنیای فناوری

یک شرکت ژاپنی به‌تازگی صفحه نمایش ۱۷٫۳ اینچی با کیفیت ۸K ساخته است

360

 

وضوح تصویر ۴K به‌تازگی به یک استاندارد تبدیل شده و مضامین تصویری مختلف با این کیفیت راهی بازار می‌شوند. البته برخی شرکت‌ها مانند دل و اپل محصولاتی را تولید کرده‌اند که از وضوح تصویر ۵K بهره می‌برند. به‌تازگی یک شرکت تولید کننده صفحه نمایش در کشور ژاپن محصولی را با وضوح تصویر ۸K تولید کرده است.     

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

صفحه نمایش‌های ۸K محصولات جدیدی به حساب نمی‌آیند و تا این لحظه تلویزیون‌های مختلفی با این کیفیت راهی بازار ‌شده‌اند. شرکت شارپ مدتی پیش اعلام کرد که تلویزیون ۸۵ اینچی خودش را با کیفیت ۸K به‌زودی راهی بازار می‌کند.  یک شرکت سازنده صفحه نمایش در کشور ژاپن به‌تازگی یک LCD در اندازه ۱۷٫۳ اینچ ساخته که از وضوح تصویر ۸K بهره می‌برد.

>>کمپانی شارپ صفحه نمایش ۱۳ اینچی با وضوح تصویر ۸K ساخت

کاربران می‌توانند در این محصول تصاویری با دقت تصویر ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل را مشاهده کنند. این LCD که از بسیاری از مانیتورها کوچک‌تر است، کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد.  البته اندازه ‌آن باعث شده که نتوان متوجه تفاوت کیفیت تصویر در فایل‌هایی با وضوح ۴K، ۵K یا ۸K شد. به‌هر حال ساخت چنین محصولی هیجان‌انگیز است. شرکت سازنده اعلام کرده که LCD آن‌ها برای کارهای ویدیویی، پزشکی و بازی کردن قابل استفاده خواهد بود.

>> شارپ از صفحه نمایش ۴٫۱ اینچی IGZO LCD با تراکم پیکسل ۷۳۶ppi را رونمایی کرد

این صفحه نمایش قرار است در نمایشگاه CEATEC 2015 که هفته آینده برگزار می‌شود، به نمایش دربیاید. به احتمال زیاد در این نمایشگاه اطلاعات بیشتری درباره این محصول منتشر خواهد شد.

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.