دنیای فناوری

این ۷ قابلیت گلکسی S6 اج را به هر گوشی دیگری نیز می‌توانید اضافه کنید

968

 

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که با ویژگی‌های گلکسی S6 آشنایی دارند بدون شک می‌دانید تمام محاسن این گوشی‌ در وجود دو صفحه نمایش جانبیش خلاصه نمی‌شود بلکه بسیاری قابلیت‌های جالب دیگر در آن وجود دارد که هر کدام می‌توانند به تنهایی یک گوشی را منحصر بفرد کنند.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به قابلیت‌ شارژ سریع باطری، شارژ بیسیم، دوربین با تنظیمات دستی و بسیاری چیز‌های دیگر اشاره کرد. اما نکته جالب اینجاست که می توانید بسیاری از قابلیت‌های این محصول را بر روی بسیاری از گوشی‌های دیگر نیز تجربه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا ۷ مورد از این قابلیت‌های جذاب را به شما معرفی کنیم.

دوربین با قابلیت تنظیمات دستی

سامسونگ دوربین گلکسی S6 را نه تنها از لحاظ سخت افزاری بلکه از جنبه نرم افزاری نیز تقویت کرده است و کاربران قادرند مانند یک دوربین حرفه‌ای هنگام گرفتن عکس به تنظیمات دستی آن بپردازند. اما در بسیاری از مواقع ویژگی‌های نرم افزاری یک گوشی را به وسیله نصب اپلیکیشن بر روی سایر گوشی‌های دیگر نیز اجرا کرد. این موضوع در مورد ویژگی‌های نرم افزاری دوربین گلکسی S6 کاملا صادق است و کاربران به سادگی می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌های زیر قابلیت‌های بسیار زیادی به دوربین گوشی خود ببخشند.

PanoSelfie برای iOS

Pano360 برای اندروید

1111حسگر ضربان قلب

اگر واقعیتش را بخواهید یک گوشی اصلا نیازی به حسگر ضربان قلب ندارد زیرا اپلیکیشن‌های بسیاری هستند که همین کار را با استفاده از دوربین و فلش LED گوشی برای کاربر انجام می دهند. احتمالا قبلا هم با چنین اپلیکیشن‌هایی کار کرده باشد و خبر دارید که بسیار هم دقیق عمل می‌کنند. در پایین لینک این اپلیکیشن را برای شما قرار داده‌ایم.

Runtastic heart rate monitor برای اندروید

Runtastic heart rate monitor برای Ios

2222تم گوشی

سامسونگ برای این دو گوشی خود، تم ویژه‌ای را طراحی نموده است که اگر از انصاف نگذریم بسیار هم زیباست. مانند دو قابلیت پیشین این ویژگی را نیز می‌توانید از طریق اپلیکیشن‌های بسیاری که مخصوص شخصی سازی گوشی است به دستگاه خود اضافه نمایید. در پایین لینک دانلود ۲ اپلیکیشن شخصی سازی را مشاهده می‌فرمایید که بخوبی کار شما را راه می‌اندازند.

اپلیکیشن Themer

اپلیکیشن Zooper Widget

3333مدیریت هوشمند گوشی یا اسمارت منیجر

این اپلیکیشن نیز که بصورت پیش فرض بر روی پرچم داران جدید سامسونگ نصب است کاربران را قادر می‌سازد در یک نگاه اطلاعاتی مفید در مورد وضعیت فعلی گوشی دستشان بیاید اطلاعاتی در مورد میزان شارژ باطری، رم، حافظه و وضعیت امنیت گوشی. این اپلیکیشن توسط Clean Master پشتیبانی می‌شود که اپلیکیشنی بسیار معروف است پس چنانچه از این قابلیت خوشتان می‌آید به سادگی می‌توانید با نصب همین اپلیکیشن Clean Master از آن بهره‌مند شوید. برای مدیریت فضای ذخیره سازی اطلاعات نیز می‌توانید از اپلیکیشن فوق العاده عالی Disk Usage & Storage Analyzer استفاده کنید که بسیار کارساز و مفید است.

اپلیکیشن Clean Master

اپلیکیشن Disk Usage & Storage Analyzer

SM-G925IZDAKSA-127816-0قابلیت شارژ سریع

قابلیت شارژ سریع در این دو پرچم‌دار جدید کمپانی سامسونگ نتیجه بهره گیری از شارژر بسیار قدرتمند و مدار شارژ هوشمند موجود در دستگاه است. بنابر این کافیست به جای استفاده از شارژرهای معمولی یک میلی آمپری، از شارژرهای قدرتمندتری استفاده کنید تا گوشی شما نیز بسیار سریعتر از قبل شارژ شود.

4444شارژ بیسیم

یکی از برترین ویژگی‌های این دو گوشی، قابلیت شارژ بیسیم آنهاست. جالب است بدانید کاورهای بسیاری در بازار هستند که از طریق آنها می‌توان گوشی‌های معمولی را به قابلیت شارژ بیسم مجهز نمود از جمله گوشی‌هایی که در حال حاضر کاور شارژ بیسیم آنها در بازار به فروش می‌رسد می‌توان به گلکسی S5، نوت ۴ و ال جی G3 اشاره کرد.

5555بلستر مادون قرمز

همه می‌دانیم بسیار جالب می‌شود اگر بتوانیم از طریق گوشی‌مان به کنترل دستگاه‌های ریموت دار از راه دور بپردازیم. پرچم داران جدید سامسونگ مانند نسل قبلی خود از بلستر مادون قرمز بهره می‌برند که از طریق آن و به واسطه یک اپلیکیشن، به سادگی می‌توان دستگاه‌های اطراف را تحت کنترل خود گرفت. این قابلیت در ظاهر برای سایر گوشی‌ها دست نایافتنی به نظر می‌رسد اما باید گفت گجت‌هایی در بازار وجود دارد که با اتصال آنها به پورت میکرو USB گوشی می‌توان این قابلیت را به گوشی‌های معمولی نیز اضافه کرد. اپلیکیشن‌های لازم هم که در دسترس است و با یک جستجوی ساده می‌توانید بهترین‌های آنها را بیابید.

6666منبع: GSMArena

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.