دنیای فناوری

گوگل ناو جدید پیشاپیش دست کورتانا را از اندروید کوتاه خواهد کرد

654

 

اگر پیگیر اخبار منتشر شده از سوی آی تی رادار باشید چند روز پیش خبری خدمتتان ارایه کردیم مبنی بر تصمیم مایکروسافت برای وارد کردن دستیار صوتی کورتانا به سیستم عامل‌های اندروید و ios، حال آنکه بدون شک خبر دارید که خود این دو سیستم عامل دستیار‌های صوتی خود موسوم به گوگل ناو و سیری را دارند. از همین رو دو روز پیش اخباری در مورد اینکه اپل اقداماتی برای هوشمند‌تر ساختن سیری به کار بسته است به گوش رسید اما بشنوید از تصمیم گوگل برای افزایش قدرت و کارایی‌های گوگل ناو در اندروید. بنا بر گزارشات منتشر شده این شرکت تیمی را مسئول ایجاد تغییرات اساسی در گوگل ناو نموده و قرار است ۲ تغییر اساسی در این اپلیکیشن روی دهد.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

اولین تغییر توانایی دستررسی گوگل ناو به سایر اپلیکیشن‌های غیر گوگلی موجود بر روی اندروید است. اگر با کورتانای ویندوز آشنایی کافی داشته باشید احتمالا خبر دارید که یکی از بزرگترین مزیت‌های آن قدرت ایجاد تغییرات در اپلیکیشن‌های گوشی و کامپیوتر است. اما چنانچه کورتانا به اندروید و ios راه یابد بعید به نظر می رسد اجازه دستررسی به سایر اپلیکیشن‌ها را داشته باشد. از همین رو گوگل دست بر روی این نقطه ضعف گذاشته و قصد دارد این قابلیت را به گوگل ناو اندروید بیفزاید تا کاربران رغبتی به استفاده از کورتانا نداشته باشند.

دومین تغییر بزرگی که قرار است در گوگل ناو ایجاد شود نیزهوشمند‌تر شدن آن است بدین ترتیب که از این به بعد گوگل ناو قدرت یادگیری خواهد داشت و به مرور برخی کارها را بصورت خودکار انجام خواهد داد.

هنوز جزییات بیشتری از سایر قابلیت‌های افزوده شده به این اپلیکیشن منتشر نشده اما همیندو۲ می‌توانند به خوبی بر محبوبیت آن بیفزاید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.