دنیای فناوری

شایعات جدیدی در مورد گوشی هوشمند اکسپریا Z4 سونی

528

z3-compact-z2-compact-teaser

یکی از منابع نزدیک به سونی، روز سه شنبه اطلاعاتی را در مورد محصولات آینده سونی یعنی Xperia Z4 و Xperia Z4 Ultra و Xperia Z4 Tablet و Xperia Z4 Compact منتشر کرده است.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

به استناد به این منبع، نسل بعدی سری Z سونی یعنی Z4، از قابلیت شارژ به صورت بی‌سیم (Qi Wireless) بهره‌مند خواهد بود. خبر جالب تر این که سری Z4 سونی حتی بدون درپوش محافظ هم، با درجه حفاظت صنعتی IP68 ضد آب خواهد بود که توانایی غوطه ور شدن در آب عمق ۱٫۵ متر به مدت ۳۰ دقیقه را دارد. طبق شایعات، Z4 از پردازنده Snapdragon 810 با ۴ گیگابایت RAM و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره‌مند استفاده می کند.

>>بررسی اجمالی گوشی هوشمند سونی اکسپریا E3 + ویدئو

Z4

شایعاتی دیگری در مورد Xperia Z4 Ultra مبنی بر صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی و بهبود دقت تصویر تا رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ وجود دارد. همین شرایط نیز برای Xperia Z4 Compact یکسان است و این مدل از سری Z4 هم مانند مدل قبلی خود با صفحه نمایش ۴٫۶ اینچی ولی بهبود دقت تصویر تا رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ بهره‌مند خواهد بود. 

>>نقد و بررسی گوشی سونی اکسپریا T3

و آخرین شایعات در مورد عرضه تبلت سری Z4 همزمان با گوشی Xperia Z4 می باشد. گفته می شود که سونی در حال برسی این تبلت ۱۰٫۱ اینچی با دقت تصویر ۲۱۶۰×۳۸۴۰ می باشد و صحبت‌هایی مبنی بر بهره‌مندی این محصول از زبان طراحی Z3 Compact گفته شده است. این امر می تواند نوید کم شدن حاشیه های دور تبلت و اضافه شدن دو بلندگوی استریو به محصول نهایی را به طرفداران خود بدهد. همانند گوشی موبایل Z4، تبلت این سری هم نیز از پردازنده Snapdragon 810 با ۴ گیگابایت RAM و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود.

>>آیا کنجکاو هستید تا قطعات داخلی گوشی سونی اکسپریا Z3 را ببینید ؟

News097

اگر تمامی این حدس و گمان ها درست باشد، سونی قدم به سوی بهترین تلفن همراه در سال ۲۰۱۵ برداشته است.

منبع :  Xperiaz4

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.