دنیای فناوری

San Disk از فلش های با قابلیت اتصال لایتنینگ رونمایی کرد

564

 

با وجود انبوه فایل‌هایی که روزانه با آن‌ها سر و کار داریم، به نظر حافظه‌های داخلی اسمارت فون ها چندان جوابگوی این حجم از فایل نیستند. در این حالت بهترین گزینه استفاده از حافظه‌های میکرو اس دی است. اما مشکل بزرگ اینجاست که این حافظه‌ها در دستگاه‌های iOS پشتیبانی نمی‌شوند و بنابراین باید همچنان به دنبال راه‌های دیگری بود.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

گزینه ای که در این شرایط مناسب به نظر می‌رسد استفاده از حافظه‌هایی است که بتوانند به پورت لایتنینگ این دستگاه‌ها متصل شوند. به همین دلیل شرکت سان دیسک نیز دست به کار شده و از فلش درایوهای iXpand USB خود پرده برداری کرده است. این حافظه‌ها دارای یک اتصال دهنده لایتنینگ اختصاصی هستند که می‌توانند برای انتقال فایل به iOS های اپل متصل شوند.

>>درایو SSD جدید شرکت اپیسر با پورت SATA3 و USB 3.0 رونمایی شد

آی اکسپند شرکت سان دیسک با تمامی دستگاه‌های آیفون، آیپد، و آیپادها سازگار است و از iOS 7.0 به بالا را پشتیبانی می‌کند. شرکت سازنده مدل‌هایی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی از این حافظه‌ها را تولید کرده و برای انتقال فایل نیز یک اپلیکیشن سینک اختصاصی انتقال محتوا را برای کاربر انجام می‌دهد.

این فلش درایو فلزکاری شده تنها به استفاده در دستگاه‌های iOS محدود نیست و با سر یو اس بی آن نیز می‌توان برای انتقال فایل استفاده کرد. فروش این حافظه‌ها از امروز آغاز شده و مدل‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی آن به ترتیب با قیمت‌های ۶۰، ۸۰ و ۱۲۰ دلار ارائه می‌شوند.

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.