دنیای فناوری

فروشگاه مایکروسافت هم اکنون بیش از ۵۰۰ هزار اپلیکیشن برای ویندوزفون و ویندوز دارد

405

windowshalfmillion

سال گذشته، Joe Belfore سخنگوی مایکروسافت اعلام کرد که فاصله تعداد نرم‌افزاری بین ویندوز فون و سیستم‌عامل‌های دیگر در ۲۰۱۴ کم خواهد شد. در حالی که فقط یک ماه و نیم تا پایان سال باقی مانده و همچنان این فاصله وجود دارد، کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که تعداد نرم‌افزارها در فروشگاه مجازی ویندوز و ویندوز فون به بیش از ۵۰۰٫۰۰۰ واحد رسیده است.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

آخرین آمار اعلامی مایکروسافت تا ۳۰ ام ماه سپتامبر، نمایانگر این است که از این آمار اعلام شده ۳۴۰٫۰۰۰ تای آن مربوط به بخش ویندوز فون و ۱۸۷٫۰۰۰ تای دیگر آن مربوط به ویندوز بوده است.

مایکروسافت قصد دارد که این دو فروشگاه را در زمان عرضه ویندوز ۱۰ در سال آینده ترکیب کند. بنابراین، از این ۵۲۷٫۰۰۰ نرم‌افزار،۳۰۰٫۰۰۰ تای آن تنها در چند  ماه اخیر سهم ویندوز فون بوده که این می‌تواند آمار خوبی باشد، در نتیجه این امر نشان از روند رو به رشد ویندوز فون را دارد.

>>درز اطلاعاتی جدید در مورد لومیا ۹۴۰ مایکروسافت ، دوربین ۲۴ مگاپیکسلی پیرویو ، اسنپ دراگون ۸۰۵ و ویندوز فون ۱۰

به دلیل عرضه نرم‌افزارهای جدید و یکی شدن هر دو فروشگاه مجازی با عنوان "Universal Windows Apps" در آینده، این تعداد برای هر دو بخش دارای نوسان خواهد بود.

با توجه به عدم شمارش نرم‌افزارها در سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید به دلیل گذر از مرز ۱ میلیون، همچنان ویندوز از نظر تعداد، پشت سر این دو سیستم‌عامل قرار دارد.

>>سیستم عامل ویندوز ۱۰ برای تمام دستگاه های ویندوز فون ۸ ارائه خواهد شد

ویندوز امکان گزینش نرم‌افزارها را بر حسب نیاز دارد و علت اصلی این عقب ماندن در تعداد نرم‌افزارهایی مانند نرم‌افزارهای حسابداری و بانکی و همچنین بازی‌ها است.

منبع neowin

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.