دنیای فناوری

نکسوس ۵ دیگر تولید نخواهد شد

361

untitledffdsf

نکسوس ۵ نخستین اسمارت فونی بود که اندروید کیت‌کت را برای کاربران ارائه کرد. تلفیقی از عملکرد بالا، قیمت بسیار خوب، ویژگی‌های یک پرچمدار و اینترفیس روان باعث شد تا نکسوس ۵ علیرغم ظرفیت پایین باتری بتواند محبوبیت بسیار بالایی در بین مشتریان سال ۲۰۱۴ بازار پیدا کند. اما خبرهای رسیده نشان می‌دهد که پروژه تولید این اسمارت فون به انتها رسیده است.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

یکی از سخنگویان گوگل در مصاحبه ای با Tech Radar خبر داده که تولید نکسوس ۵ متوقف شده و با آمدن نکسوس ۶، مدل قبل کنار خواهد رفت.  

>>نکسوس ۵ یا آیفون ۵S کدام یک را باید بخریم ؟

از سوی دیگر در ایمیل ارسالی گوگل به The Verge آمده که "فروش نکسوس ۵ از طریق فروشگاه گوگل پلی استور و تعدادی از فروشنده‌های خرد در سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ ادامه خواهد داشت." 

>>تست مقاومت گوشی های آیفون ۵ اس ، گلکسی اس ۵ ، نکسوس ۵ و HTC One M8

با وجود اطلاعیه گوگل، بیشتر فروشگاه‌ها خبر از ناموجود شدن مدل‌های سفید و قرمز نکسوس ۵ در انبار می‌دهند و تنها مدل مشکی آن را به فروش می‌رسانند. خود فروشگاه گوگل نیز مدتی است که رنگ‌های سفید و قرمز را لیست نمی‌کند و رنگ مشکی آن نیز ناموجود است.  

>>گوشی نکسوس ۶ گوگل ساخت موتورلا با صفحه نمایش ۶ اینچی QHD و اسنپ دراگون ۸۰۵ رونمایی شد

خبر گوگل مبنی بر ادامه فروش نکسوس ۵ در سه ماهه نخست ۲۰۱۵ شاید به معنی فروش دوباره آن باشد، اما به نظر در زمانی محدود انجام خواهد شد. در این شرایط تنها یک گزینه برای طرفداران برند نکسوس باقی می‌ماند و آن نکسوس ۶ است. 

منبع : The Verge

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.