دنیای فناوری

نسخه مینی گوشی هوشمند وان پلاس وان به زودی رونمایی خواهد شد

486

gsmarena_001

وان‌پلاس، استارتاپ یک ساله چینی قصد دارد در سال جدید علاوه بر ارائه ورژنی مینی از اسمارت‌فون موفق خود، پرچمدار جدیدی را نیز به بازار معرفی کند. 

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

امروز دو تصویر جدید به همراه مشخصات یک اسمارت‌فون در اینترنت منتشر شده که گمان می‌رود ورژن مینی و میان‌رده شده گوشی وان‌پلاس وان باشد. بر اساس بنچمارک آنتوتو که در یکی از تصاویر دیده می‌شود، این گوشی دارای صفحه نمایشی ۵ اینچی است که یک پردازنده اسنپ دراگون ۶۱۵ را در کنار خود دارد. 

>>بالاخره گوشی OnePlusOne برای فروش عرضه شد

همچنین به نظر وان مینی به دو دوربین یکسان ۸ مگاپیکسلی در جلو و عقب مجهز شده است. سیستم عامل آن نیز اندروید ۴٫۴٫۴ کیت‌کت ذکر شده و با توجه به ظاهر کلی دستگاه نمی‌توان چندان تفاوت آشکاری میان آن و مدل اصلی مشاهده کرد. 

gsmarena_002

به گفته Gizmo China این گوشی قرار است در سال ۲۰۱۵ و با قیمت احتمالی ۲۴۵ دلار به فروش برسد.  در کنار ورژن مینی، شنیده شده که نسل جدیدی از پرچمدار کنونی وان‌پلاس نیز در سال ۲۰۱۵ به بازار معرفی می‌شود. اطلاعات لو رفته از یک گوشی ۵٫۵ اینچی خبر می‌دهد که قرار است با رزولوشن QHD، نسل جدید پردازنده‌های قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۱۰ و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسل، آن را در هیبت یک پرچمدار ۲۰۱۵ به همگان معرفی کند. 

>>5 گوشی هوشمند برتر اندرویدی که در سال ۲۰۱۴ عرضه خواهند شد

این گوشی به نظر اسمارت‌فونی چینی به نام Koobee H2 است که در ظاهر مشابه با وان‌پلاس وان ساخته شده است. بنابراین خبر بالا را موقتا غیرصحیح فرض کنید.

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.