دنیای فناوری

HTC گوشی های میان رده بیشتری را در سال ۲۰۱۵ روانه بازار خواهد کرد اما به صورت آنلاین فروش خواهد داشت

383

gsmarena_001

یکی از مدیران ارشد اچ تی سی خبر داده که این شرکت در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۵ گوشی‌های پایین رده ۴G بیشتری را به بازار ارائه می‌کند. این گوشی‌ها قرار است از طریق فروش اینترنتی به بازار عرضه شوند.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

جک تانگ رییس بخش آسیای شمالی اچ تی سی دیروز اعلام کرد که این شرکت دستگاه‌های پایین‌رده ۴G بیشتری را در سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ تولید می‌کند. 

>>مشخصات فنی کامل پرچم دار جدید HTC موسوم به Hima از منابع معتبر

این مدیر اچ تی سی گفته که گوشی‌های پایین‌رده همگی از طریق اینترنت به فروش خواهند رسید. طبق آمارها، فروش گوشی از طریق اینترنت، سهمی دو رقمی در فروش کل دستگاه‌های موبایل اچ تی سی به دست آورده است.

به نظر اچ تی سی قصد دارد سیاست فروش آنلاین کم هزینه شیائومی را بیش از گذشته به اجرا بگذارد. شیائومی با استفاده از فروش اینترنتی دستگاه‌های خود، هزینه‌های اضافی تبلیغات و فروشگاه‌های فیزیکی را کم می‌کند و بدین ترتیب می‌تواند دستگاه‌هایش را با قیمت کمتری به مشتریان عرضه کند.

>>HTC لیست گوشی های قابل ارتقا به اندروید ۵٫۰ Lollipop را منتشر کرد

اچ تی سی امیدوار است که این سیاست بتواند در فروش دستگاه‌های بالارده این شرکت که از طریق روش‌های معمول بازار به انجام می‌رسد، توازنی ایجاد کند. اچ تی سی در سال جدید میلادی گوشی وان M9 را به بازار می‌فرستد.

کارشناسان اگرچه سیاست فروش از طریق اینترنت را روشی قابل قبول و کارآمد می‌دانند، اما همزمان بر سود پایین حاصل از این فروش نیز تأکید دارند.

تانگ همچنین خبر داده که فروش دوربین‌های اکشن RE فروش بسیار خوبی را در بازار تجربه کرده‌اند. به گفته وی بیش از ۲۰ هزار عدد از این دوربین‌ها تا پایان سال ۲۰۱۴ به فروش رسیده‌اند.

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.