دنیای فناوری

کمپانی کداک نیز گوشی هوشمند اندرویدی روانه بازار می کند

344

گوشی هوشمند کداک

کمپانی کداک امروز اعلام کرد که دستگاه‌های موبایلی را به بازار می‌فرستد که عکاسی و انتشار تصاویر را آسان‌تر از گذشته خواهد کرد. 

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

نخستین اسمارت فون اندرویدی با برند کداک در CES امسال رونمایی می‌شود و به دنبال آن یک دستگاه موبایل ۴G، یک تبلت و یک دوربین/اسمارت‌ فون در نیمه دوم سال ۲۰۱۵ وارد بازار می‌شود. 

سخت افزار این دستگاه‌ها را Bullit Group خواهد ساخت که هم اکنون اسمارت فون هایی فوق مقاوم برای شرکت Caterpillar تولید می‌کند. این کمپانی بریتانیایی ادعا دارد که دستگاه‌های تولیدی‌اش را با در نظر گرفتن ویژگی‌های اختصاصی و اصطلاحا DNA شرکایش تولید می‌کند.

با توجه به گفته‌های کمپانی بولِت، تمرکز در تولید این اسمارت فون ها بیش از سخت افزار، بر روی نرم افزار خواهد بود. این کمپانی اشاره ای به مگاپیکسل، سایز سنسور و اطلاعات مشابه در مورد دوربین این گوشی‌ها نداشته است. 

ارائه لایسنس از سوی کداک، بخشی از تلاش‌های این کمپانی در راستای بازسازی دوباره خود پس از خروج از ورشکستگی سپتامبر گذشته است. این کمپانی از آن زمان بسیاری از بخش‌های خود را جدا و یا به طور کامل متوقف کرده و به جای آن بر روی پرینت‌های تجاری تمرکز می‌کند.

نام کداک به خودی خود می‌تواند باعث جذب بسیاری از دوستداران عکاسی به سمت محصولات با برند این شرکت شود، اما علاوه بر نام باید بتواند کیفیت قابل قبولی را نیز در این مسیر ارائه دهد.

منبع : Engadget

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.