دنیای فناوری

درز تصاویری جدید از فبلت هوآوی میت ۸

595

untitleddfsd

اخیرا خبرهایی مبنی بر اینکه هواوی قصد دارد امسال اسم برند زیر مجموعه اش یعنی اسند (Ascend) را از گوشی های هوشمندش حذف کند به گوش میرسد. بنابراین تعجبی نخواهد داشت اگر نام نسل بعدی اسند میت ۷فقط میت ۸ باشد.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

در هر حال عکسی که در بالا میبینید امروز منتشر شده و بنا بر ادعای منبع افشاکننده ی آن متعلق به هواوی میت ۸ بوده و برای اولین بار است که منتشر میگردد. عکسی که پشت این فبلت را نشان میدهد کاملا شبیه عکسیست که ماه دسامبر تحت عنوان عکس درز کرده از اسند میت ۷ پلاس منتشر شده بود.

gsmarena_002 (1)

با این وجود محتملترین فرضیه این است که این دو در واقع یکی باشند و هواوی با ایجاد تغییرات در سیستم نام گذاریش ترجیح داده باشد این فبلت را با نام میت ۸ عرضه نماید.

>>هوآوی از فبلت هشت هسته ای اسند میت ۷ رونمایی کرد

gsmarena_001 (3)

همانطور که انتظار میرفت طراحی این محصول بسیار شبیه به میت ۷ بوده و از جمله ی تفاوت هایش با آن میتوان به بزرگتر شدن اسپیکر مشبک پشت این محصول اشاره کرد. در مورد مشخصات فنی این فبلت تاکنون اطلاعاتی فاش نشده است (همانگونه که قبلا هم در مورد اسند میت ۷ پلاس فاش نشده بود).

>>مقایسه فبلت جدید آیفون با گلکسی نوت ۴ ، ال جی G3 ، هوآوی اسند میت ۷ و لومیا ۱۵۲۰

gsmarena_003

بنابراین با وجود عکسهایی که تا به امروز از این فبلت لو رفته باید منتظر باشیم تا محصولی با اندازه ای نسبتا بزرگتر از هواوی میت ۷ را ببینیم. فعلا نمیتوان صحت ادعاهای گفته شده در مورد این عکس ها را تایید کرد اما به احتمال زیاد محصول نهایی چیزی شبیه به همین خواهد بود.

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.