دنیای فناوری

ایسر از لپ تاپ جدید سری V Nitro خود رونمایی کرد

419

acernitro

تا امروز "قدرت سخت افزاری" همیشه حرف نخست را در پی‌سی های گیمینگ زده است: وظیفه آن‌ها این است که کارهای بیشتری را با سرعت و کیفیت بالاتری برای کاربر به انجام برسانند. 

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

اما به مرور که تکنولوژی‌هایی چون دوربین‌های سه بعدی RealSense اینتل، لیپ موشن و دیگر تکنولوژی‌ها راه خود را به لپ‌تاپ ها و کامپیوترهای شخصی باز می‌کنند، گیمرها نه تنها به سمت بازی‌های جدید که به سمت روش‌های جدید بازی‌کردن نیز حرکت می‌کنند. 

>>نقد و بررسی جامع لپ تاپ ایسر Aspire V3-572G لپ تاپی برای تمام فصول

Aspire V 17 Nitro لپ‌تاپ گیمینگ مشهور ایسر است که در همین وادی می‌گنجد. ایسر دیروز مدل جدیدی از این لپ‌تاپ را پیش از رونمایی در CES معرفی کرده که به تکنولوژی RealSense مجهز شده است. این تکنولوژی از یک دوربین معمولی، یک سنسور مادون قرمز و یک پروژکتور لیزری استفاده می‌کند تا نقشه ای سه بعدی از محیط اطراف را تولید کند. این تکنولوژی از طرق مختلف به کینکت مایکروسافت شباهت دارد و توانایی دید بسیار بالایی چون ۱۰ انگشت، پشت سر شما و حتی شکل و حالا صورت شما را دارا می‌باشد. 

449378-acer-aspire-v-15-nitro-vn7-591g-75s2

ایسر نرم افزارهای خاصی را نیز در لپ‌تاپ جدید گنجانده تا بتواند حداکثر استفاده از این تکنولوژی را داشته باشد. به عنوان مثال نرم افزاری به نام ۳DMe وظیفه اسکن سه بعدی را بر عهده دارد و یک بازی به نام Warrior Wave با حرکت دستان شما کنترل می‌شود. 

>>معرفی و مقایسه بهترین لپ تاپ های زیر قیمت ۲۵۰۰۰۰۰ تومان

با پشتیبانی کمپانی‌های بیشتری از تکنولوژی RealSense اینتل، کامپیوترها قادرند انواع پلتفرم‌ها و اعمال گوناگون‌تری را در اختیار کاربران بگذارند. این تکنولوژی هم‌اینک در کامپیوتر HP Sprout نیز به کار گرفته شده که ایده‌های جالبی در مورد ارتباط برقرار کردن با یک کامپیوتر ارائه می‌کند. 

acernitro12

علاوه بر این مشخصه، V Nitro با سخت افزاری قدرتمند یکی از بهترین گزینه‌های گیمرهاست. صفحه نمایش ۱۷٫۳ اینچ، رزولوشن ۱۰۸۰p، گرافیک انویدیا جی‌فورس جی‌تی‌اکس ۸۶۰M، شانزده گیگابایت رم و یک ترابایت هارد درایو ویژگی‌های این لپ‌تاپ قدرتمند را تشکیل می‌دهد. 

>>نکاتی کلیدی برای افزایش طول عمر باتری لپ تاپ خودتان

acernitro1

مدل جدید این لپ‌تاپ از ژانویه امسال و با قیمتی فعلا نامشخص وارد بازار می‌شود. حضور این تکنولوژی‌ها نویددهنده مسیر جدیدی برای صنعت تولید لپ‌تاپ است. ارتقای لپ‌تاپ ها در سالیان اخیر با افزایش قدرت سخت افزاری همراه بوده و بازار برای مدت‌هاست که در انتظار حضور تکنولوژی‌های جدید در دنیای پی‌سی است. بدون شک در آینده محصولات جدیدی مجهز به RealSense و تکنولوژی‌های دیگری چون شارژ بی‌سیم را مشاهده خواهیم کرد.

منبع : pcmag

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.