دنیای فناوری

آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی همراه با یک قلم دیجیتالی عرضه خواهد شد

314

stylusapple

یکی از تحلیلگران مشهور مؤسسه KGI Securities خبر داده که اپل به همراه آیپد ۱۲٫۹ اینچی خود یک استایلوس را نیز ارائه خواهد کرد. ​حدود دو ماه پیش بود که رسانه‌ها از ثبت پتنتی از اپل سخن گفتند که استیو جابز بارها نفرت خود را نسبت به آن ابراز کرده بود: یک استایلوس!  

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

اما بسیاری ثبت این پتنت را نیز چون دیگر پتنت های اپل می‌دانستند که شاید هیچ گاه روی تولید واقعی به خود نبیند. حالا خبر رسیده که اپل در تولید این استایلوس جدی است. مینگ چی کوئو یکی از آنالیزورهای KGI Securities که سابقه بسیار خوبی در پیشبینی محصولات اپل دارد در یادداشتی خبر داده که اپل در کنار آیپد ۱۲٫۹ اینچی خود یک استایلوس را نیز به بازار معرفی خواهد کرد.

>>اپل آیپد ایر ۲ یا سنسور اثر انگشت خوان و بدنه نازک تر با قیمت ۴۹۹ دلار رونمایی شد

وی این پیشبینی را بر اساس تعدادی از پتنت های مربوط به استایلوس و همچنین تحقیقات شخصی‌اش عنوان کرده است.

کوئو می‌گوید اپل به منظور جلوگیری از افزایش قیمت این آیپد، استایلوس خود را به شکل یک آپشن جانبی به بازار وارد می‌کند. وی همچنین اعتقاد دارد که نسل نخست این قلم‌ها ساده خواهد بود و شاید ورژن آینده آن دارای سنسور ژیروسکوپ برای افزودن قابلیت "نوشتن سه بعدی" یا "نوشتن در هوا" باشد. 

>>اپل پنت جدید قلم استایلوس را به ثبت رساند

طبق گفته‌های این تحلیلگر، استایلوس اپل از طریق کابل لایتنینگ شارژ خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این استایلوس با دیگر مدل‌های آیپد نیز هماهنگ خواهد بود یا خیر. 

sty-a

وی تولید این استایلوس از سوی اپل را به منظور بهبود تجربه کاربری با آیپد تحلیل می‌کند و در عین حال می‌افزاید که فروش بالایی برای این استایلوس متصور نیست. کوئو پیشبینی می‌کند که حدود ۲ تا ۲٫۵ میلیون از این استایلوس در سال ۲۰۱۵ صادر خواهد شد. 

اپل اخیرا با همکاری کمپانی IBM به دنیای کسب و کارهای شرکتی وارد شده و تولید یک استایلوس به منظور افزایش بهره‌وری، جایگاه بهتر اپل در نزد کمپانی‌های طرف قرارداد را به همراه خواهد داشت. 

>>درز اطلاعات جدید در مورد تبلت آیپد ایر پلاس اپل : ۱۲٫۲ اینچ ، استفاده از چیپ A9

استیو جابز در سال‌های قبل از عدم تمایل مردم به خرید گوشی‌های بزرگ سخن می‌گفت، اما اتفاقات سالهای بعد این پیشبینی را نقض کرد. وی از عدم تمایل مردم به در دست گرفتن استایلوس نیز می‌گفت، اما ورود خیل وسیعی از این قلم های نوری، اشتباه بودن این پیشبینی را نیز مشخص کرد. 

اپل پس از استیو جابز قصد دارد برخی از تابوهای به جا مانده از دوران وی را بشکند؛ این اتفاق با فبلت آیفون آغاز شد و با یک استایلوس نیز ادامه پیدا خواهد کرد.   

منبع : PhoneArena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.