دنیای فناوری

اخبار جدید منتشر شده درباره طول عمر باتری ساعت هوشمند اپل

397

applewatch.0.01

۹to5Mac می‌گوید که عمر باتری اپل واچ در استفاده مداوم چون بسیاری از ساعت‌های هوشمند اندرویدی، بین ۲٫۵ تا ساعت خواهد بود.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

بر اساس آخرین اخباری که وبسایت معتبر ۹to5Mac منتشر کرده، عمر باتری اپل واچ یکی از نگران‌های اصلی اپل در حین طراحی این ساعت هوشمند بوده است. 

یکی از افراد مطلع در مصاحبه با این وبسایت، جزئیات جدیدی در ارتباط با عمر باتری اپل واچ ارائه کرده است. گفته‌های این منبع آگاه از تشابه عمر باتری ساعت هوشمند اپل با دیگر ساعت‌های اندرویدی بازار حکایت دارد.

>>نسل بعدی ساعت هوشمند اپل چگونه خواهد بود ؟

اپل در هنگام معرفی ساعت هوشمند خود اعلام کرده بود که عمر باتری آن یک روز خواهد بود. این عمر باتری طبیعتا برای استفاده فعال و مداوم نیست و حالا گفته می‌شود که اپل طول عمر ۲٫۵ تا ۴ ساعته ای را برای استفاده مداوم از اپل واچ پیشبینی کرده است.

اما با توجه به خاموش‌بودن صفحه نمایش در ساعاتی از روز و همچنین محول‌شدن بسیاری از اعمال محاسباتی به آیفون، اپل امیدوار است که کاربران بتوانند تا یک روز از اپل واچ استفاده و آن را هر شب شارژ کنند. چنین عمری هم اکنون در دستگاه‌های پوشیدنی مجهز به اندروید ویر نیز وجود دارد.

منبع خبری ۹to5Mac می‌گوید که باتری اپل اوچ در حالت استندبای دو یا سه روز عمر خواهد داشت. و اگر بنا به دلایلی مجبور به روشن نگه‌داشتن مداوم صفحه نمایش آن هستید، پس از سه ساعت شارژ خود را از دست می‌دهد. کاربرانی که قصد استفاده ورزشی از اپل واچ را نیز داشته باشند به عمر باتری ۴ ساعته دست پیدا می‌کنند.

اپل در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از این ساعت‌ها را در مرحله تست باتری نگه داشته است. تکنولوژی‌های مرتبط با باتری، در مقایسه با تکنولوژی اسمارت فون ها از پیشرفت بسیار کمتری برخوردار بوده است و پیشبینی می‌شود که صنعت اسمارت فون و اسمارت واچ همچنان با این مشکل دست و پنجه نرم کند.

>>ساعت هوشمند اپل آی واچ حافظه ۴ گیگابایتی و رم ۱ گیگابایتی خواهد داشت

۹to5Mac به قطعات داخلی این ساعت نیز اشاراتی داشته و می‌گوید که پردازنده قرار گرفته در این ساعت قدرتی مشابه با چیپ A5 دارد که پیشتر در آیفون ۴s، آیپد ۲ و آیپاد تاچ تعبیه شده بود.  اپل واچ در اواخر ماه مارس فروش خود را آغاز می‌کند.

منبع : 9to5Mac 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.