دنیای فناوری

گوشی LG G4 امروز زودتر از موعد رونمایی شد

816

 

مشخصات پرچم‌دار جدید ال جی بسیار زودتر از ۲۹ آوریل، یعنی تاریخ رونمایی آن مشخص شد. سایت این محصول به همراه تعدادی از عکس‌های رسمی برای چند ساعت در معرض نمایش بود، اما ال جی در حال حاضر آن را غیرفعال کرده است.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

از عکس‌های به دست آمده مشخص شد که کاربران می توانند از میان تنوع گوناگون محافظ چرم طبیعی که به عنوان قاب پشتی و در طرح‌های مختلف برای این گوشی طراحی شده است، انتخاب داشته باشند.

gsmarena_001

کمپانی عظیم کره‌ای، این مدل از گوشی هوشمند خود را همراه با قاب پلاستیکی هم تولید کرده است. قاب پلاستیکی بافت مربعی شکل دارد و در رنگ‌های نوک مدادی، سفید و طلایی در دسترس خواهد بود.

با وجود صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی، این گوشی طراحی بسیار باریک و ارگونومیکی دارد که در هنگام استفاده، حس خوبی را به کاربر منتقل خواهد کرد.

gsmarena_005

صفحه‌ی نمایش ۵٫۵ اینچی ال جی G4 دارای پنل IPS با کیفیت تصویر QHD است و به گونه‌ای طراحی شده تا میزان رنگ‌های تولید شده غنی و مصرف انرژی آن کم باشد.

ال جی G4 از حافظه MicroSD پشتیبانی می‌کند و دارای باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری است. شاید این گوشی جزو آخرین طراحی‌هایی باشد که باتری آن توسط کاربر قابل جدا شدن خواهد بود.ابعاد این گوشی ۱۴۹٫۱×75.3×8.9 میلی‌متر بوده و هنوز وزن آن مشخص نشده است.

gsmarena_004 gsmarena_006

بار دیگر شرکت ال جی برای پرچم‌دار خود یک کیف کلاسوری عرضه کرده که در رنگ‌های متنوع در دسترس خواهد بود.درون سایت اطلاعاتی از پردازنده‌ی مرکزی ال جی G4 وجود نداشت اما بنا بر بنچمارکی که در آنتوتو منتشر شده، G4 از پردازنده‌ی Qualcomm Snapdragon 808 به همراه ۳ گیگابایت حافظه رم بهره‌مند خواهد بود. شرکت سازنده تصدیق کرده است که دوربین به‌کار رفته در این گوشی از نوع ۱۶MP f/1.8 است.

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.