دنیای فناوری

اپل همچنان به عنوان ارزشمندترین برند دنیا قرار گرفت گوگل دوم است

463

لوگوی اپل

شرکت اینتربرند امروز بهترین برندهای جهانی سال ۲۰۱۴ را منتشر کرد که مانند سال گذشته شرکت اپل با قدرت در رتبه نخست قرار دارد و شرکت‌های گوگل و کوکا کولا نیز در جایگاه پس از آن قرار گرفته‌اند.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

اینتربرند امروز جدیدترین لیست از "بهترین برندهای جهانی" را برای سال ۲۰۱۴ منتشر کرد و بار دیگر شرکت‌های بزرگ دنیای تکنولوژی، بالاترین جایگاه را در این لیست به خود اختصاص داده‌اند. در این لیست که شامل ۱۰۰ شرکت می‌شود، اپل با ارزشی ۱۱۸٫۹ میلیارد دلاری در بالاترین مکان قرار دارد و پس از آن گوگل با ارزشی ۱۰۷ میلیارد دلاری به دنبال اپل حرکت می‌کند.

>>معرفی ۱۰ برند برتر دنیایی تکنولوژی

در این لیست بزرگ، ۱۳ شرکت در حوزه تکنولوژی فعال هستند و پنج مورد از آن‌ها توانسته‌اند خود را در لیست ۱۰ شرکت برتر قرار دهند. علاوه بر اپل و گوگل، شرکت‌های آی‌بی‌ام و مایکروسافت مکان‌های چهارم و پنجم این لیست را تصاحب کرده‌اند و شرکت سامسونگ نیز در جایگاه هفتم قرار دارد.

10 برند برتر دنیا

کوکا کولا اما همچنان جایگاه سوم را در اختیار دارد که پس از ۱۳ سال تصاحب رتبه اول در لیست اینتربرند، گوگل و اپل سال گذشته توانستند آن را به جایگاه پایین تر از خود بکشانند.

شرکت‌های مشهور حوزه اینترتینمت چون دیزنی و MTV، شرکت‌های خودروسازی چون BMW و مرسدس بنز و برندهای لوکسی چون Louis Vuitton و Cartier نتوانسته‌اند در این رقابت از پس شرکت‌های بزرگ دنیای تکنولوژی برآیند.

اینتربرند سه فاکتور را برای رده بندی این شرکت‌ها در نظر داشته است؛ عملکرد مالی مربوط به شرکت‌ها و خدمات آن‌ها، قدرت تأثیرگذاری در انتخاب خریدار و توانایی شرکت‌ها در نسبت قیمتی پریمیوم به محصولات خود یا بهبود درآمدها.

در انتخاب بهترین برندها، فاکتورهای متفاوتی مدنظر شرکت‌های تحلیلگر بازار قرار می‌گیرد، اما اینتربرند اظهار داشته که متد و روش آن‌ها توسط سازمان جهانی استاندارد و برای نخستین بار تأییدیه دریافت کرده است.

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.