دنیای فناوری

اپل بالاخره نسخه نهایی IOS 8.1 را برای دانلود عرضه کرد

735

iOS-8.1-Beta-1-co8

وعده اپل اجرایی شد و آپدیت iOS 8.1 این سیستم عامل در اختیار کاربران آیفون و آیپد قرار گرفت. مهم‌ترین ویژگی این آپدیت فعال شدن سیستم پرداخت Apple Pay است که یکی از بزرگ‌ترین سرویس‌های اپل در سال‌های اخیر به شمار می‌رود. طبق وعده چند روز پیش اپل، این شرکت آپدیت iOS 8.1 را برای کاربران خود منتشر کرد. بزرگ‌ترین ویژگی قرار داده شده در این آپدیت سیستم خرید و فروش Apple Pay است که از امروز در دسترس کاربران iOS قرار خواهد داشت. 

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

"اپل پی" کاربران آیفون ۶، آیفون ۶ پلاس، آیپد ایر ۲ و آیپد مینی ۳ را قادر می‌سازد که از طریق سنسور تاچ آی‌دی به خرید آسان کالای خود اقدام کنند. همچنین صاحبان آیفون ۶ و ۶ پلاس می‌توانند از طریق تاچ آی‌دی و چیپ NFC تعبیه شده در این دستگاه‌ها و ارتباط آن‌ها با کارت ریدر های فروشگاه‌های آمریکایی خرید خود را به انجام برسانند.

>>بررسی اجمالی فبلت آیفون ۶ پلاس اپل + ویدئو

در کنار این ویژگی، iOS 8.1 آیفون ۶ از ویژگی "پیوستگی" جدیدی نیز بهره می‌برد که کاربران مک، آیفون و آیپد می‌توانند ارتباط بسیار تنگاتنگی با هم داشته باشند. ویژگی ارسال اس. ام. اس. از طریق تمامی دستگاه‌ها در iOS 8.1 و Yosemite پشتیبانی می‌شود و حالا کاربران آیپد و مک بدون استفاده از آیفون‌های خود به ارسال پیام متنی می‌پردازند. این قابلیت برای دوستان شما که ممکن است از iMessage استفاده نکنند مفید خواهد بود.

gsmarena_001 (1)

iOS 8.1 همچنین ویژگی هات اسپات آنی جدیدی دارد. این ویژگی می‌تواند در صورت نبود وای فای برای دستگاه‌های آیپد و مک ها، آن‌ها را به هات اسپات شخصی در آیفون متصل کند. امکان Camera Roll محبوب iOS در ورژن جدید بازگشته و iCloud Photo Library نیز به شکل بتا کاربران آیفون و آیپد را قادر به ذخیره تصاویر در فضای ابری می‌کند. 

>>10 ترفند مخفی که آیفون شما می تواند انجام دهد و شما نمی دانید

در کنار این ویژگی‌های بزرگ، طبق معمول رفع خطاها و بهینه‌سازی‌هایی نیز انجام شده تا کاربران کمتر شاهد کرش اپلیکیشن ها باشند.

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.