دنیای فناوری

HP از ساعت هوشمند خود با تلفیقی از طراحی مدرن و سنتی رونمایی کرد

363

ساعت هوشمند hp

ساعت هوشمند شرکت اچ پی احتمالا بتواند جای یک ساعت با ظاهری سنتی اما با ویژگی‌های مدرن را در بازار پر کند. ​به هر میزان که موتو ۳۶۰ شرکت موتورولا در نظر عمده دوستداران دنیای اسمارت واچ زیبا و خواستنی باشد، عده بسیاری نیز وجود دارند که به دنبال ساعتی هوشمند اما با حال و هوای سنتی آن هستند. 

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

مدتی پیش خبر رسید که مهندسین شرکت اچ پی و مایکل باستیان، طراح مد قصد دارند با همکاری یکدیگر ساعتی هوشمند تولید کنند. اخیرا این ساعت آماده شده و به زودی از هفتم نوامبر و با قیمت ۳۵۰ دلار به بازار وارد می‌شود. 

>>شرکت Will.i.am از ساعت هوشمند خود این هفته رونمایی خواهد کرد

این ساعت با نام MB Chronowing با سیستم عامل‌های اندروید و iOS هماهنگ خواهد بود و طراح تلاش کرده که ویژگی‌های مدرن یک اسمارت واچ را با ظاهر ساعت‌های سنتی بازار تلفیق کند. MB Chronowing اجازه کنترل موسیقی، ایمیل و هشدارها را می‌دهد و در عین حال می‌تواند با تقویم‌ها و آلارم ها نیز سینک شود که البته تمامی این موارد با توجه به طراحی خاص آن، باید به شکل زیبایی نمایش داده شود.

ورژن ۳۵۰ دلاری برای مدل نقره ای رنگ خواهد بود و اگر خواهان هزینه بیشتری هستید، مدلی ۶۵۰ دلاری با رنگی مشکی و شیشه سافایر نیز موجود خواهد بود.

منبع : Engadget

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.