دنیای فناوری

سونی از دوربین فول فریم بدون آینه A7 II رونمایی کرد

541

دوربین سونی A7 II

سونی دوربین یک سال پیش A7 خود را با دو آپگرید تقریبا قابل توجه با نام A7 II به بازار معرفی کرد.اگر سونی در دنیای اسمارت فون شش ماه به شش ماه اسمارت فون هایش را با تغییراتی نه چندان چشمگیر به روز می‌کند، در دنیای دوربین‌های عکاسی نیز همین شیوه را در پیش گرفته است. 

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

A7 دوربین فول‌فریم، کامپکت و بدون آینه سونی یک سال قبل معرفی شد. ۶ ماه پس از آن دوباره با آپگریدی کوچک وارد بازار شد و حالا نیز سونی نسل بعدی‌اش را با نام A7 II به بازار معرفی کرد.

دوربین سونی A7 II

دوربین جدید سونی پس از Olympus OM-D E-M5 اولین در نوع خود می‌باشد که از سیستم داخلی لرزشگیر ۵ محوره بهره می‌برد و به عکاس یا فیلمبردار اجازه می‌دهد که با حضور یا بدون حضور لنز محتویات بدون لرزشی را به ثبت برساند. حتی اگر لنز مورد استفاده در این دوربین‌ها دارای لرزشگیر نباشد، باز هم سنسور این دوربین قادر به کم‌کردن لرزش‌ها با بهره‌گیری از این سیستم خواهد بود.

دوربین سونی A7 II

سیستم اتوفوکوس این دوربین نیز دستخوش بهبودهایی شده و حالا با ۱۱۷ نقطه فاز و ۲۵ نقطه کنتراست تا ۳۰ درصد سریع‌تر است. این دوربین همچنین تا ۵۰ درصد تشخیص دقیق‌تری در شات های متحرک دارد، بنابراین برای تصویربرداری از اجسام سریع برتری خود را نشان خواهد داد.

دوربین سونی A7 II

سنسور A7 II نسبت به نسل اولیه خود ۲۴٫۳ مگاپیکسل ثابت باقی مانده و بدنه نیز اندکی کوچک‌تر شده است. دیگر مشخصات ثابت مانده این دوربین بدین صورت است: پردازنده تصویر BIONZ X با پشتیبانی از RAW چهارده بیت، سرعت شاتر حداکثر ۱/۸۰۰۰، ۲٫۴ میلیون دات فایندر و صفحه نمایش ۳ اینچی.

دوربین سونی A7 II دوربین سونی A7 II
دوربین سونی A7 II دوربین سونی A7 II

آپگرید جدید را نمی‌توان چندان بزرگ دانست، اما برای کسانی که تاکنون این دوربین‌ها را خریداری نکرده‌اند گزینه مطمئن تری را در اختیارشان قرار می‌دهد. A7 II در مرحله نخست در ژاپن و با قیمت ۱۶۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.