دنیای فناوری

تصاویر جدید از پروژه عمرانی اپل Campus 2 که با نام Spaceship (سفینه فضایی) نامیده می شود

406

untitleddd

بعد از گذشت تقریبا یک سال از شروع عملیات عمرانی پروژه Apple Campus 2، اخیرا تصاویری از مقر جدید اپل به دست آمده حاکی از پیشرفت چشمگیر این پروژه است.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

Apple Campus 2 که به نام Spaceship (سفینه فضایی) نیز نامیده می‌شود، با سرعتی وصف ناپذیر در حال ساخت و ساز است و کم کم ظاهر فضایی آن پدیدار می‌شود. گویا اپل عزمش را جزم کرده که مطابق برنامه، اوایل تابستان ۲۰۱۶ به مقر جدید نقل مکان کند. 

images (2)

از جمله نکاتی که با دیدن این تصاویر به ذهن خطور می‌کند، بزرگی و مقیاس عظیمی است که اپل برای این ساختمان در نظر گرفته. اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که ساختمان جدید باید پذیرای ۱۳۰۰۰ کارمند این شرکت باشد. کارمندانی که اپل مدت‌هاست برای میزبانی‌شان به اجاره کردن ساختمان‌هایی در حوالی مقر کوپرتینو روی آورده است. 

>>یک پهپاد از Campus 2 ساختمان اداری در حال ساخت مدرن شرکت اپل فیلم برداری کرده است

images (3)

اپل برای ساخت مقر جدید، ۵ میلیارد دلار بودجه تخصیص داده که البته با توجه به اینکه دارایی‌های این شرکت از مرز ۷۰۰ میلیارد دلار فراتر رفته و به ارزشمندترین شرکت امریکایی و جهانی تبدیل شده، صرف کردن این هزینه از جانب اپل، مانند صرف هزینه‌ای است که ما برای آویختن یک تابلوی نقاشی به دیوار اتاقمان می‌کنیم.

images (1)

قرار است سفینه فضایی اپل کاملا بر پایه انرژی‌های پاک و تجدید پذیر بنا شود. مکانی که مدیر ارشد اجرایی اپل، Tim Cook آن را خانه نوآوری و خلاقیت برای دهه‌های پیش رو خوانده و همچنین در جایی دیگر این بنا را سبزترین بنای روی زمین نامیده است.

منبع : Engadget

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.