دنیای فناوری

تست طول عمر باتری گوشی مایکروسافت لومیا ۵۳۵

518

 

کمپانی مایکروسافت قول ۱۳ ساعت مکالمه با شبکه مخابراتی ۳G را به کاربران خود داده که باید دید آیا ظرفیت باطری این گوشی قابلیت پشتیبانی از وعده مایکروسافت را دارد؟ این قابلیت، هردو حالت تک و دو سیم کارت را نیز شامل می‌شود. در جدول زیر می‌توانید بررسی این ادعای مایکروسافت را مشاهده نمایید. 

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

به نظر می‌رسد در بررسی انجام شده تفاوتی بین نسخه تک و دو سیم کارت وجود نداشته باشد، زیرا در این نوع گوشی‌ها، هنگام صحبت کردن تنها یکی از سیم کارت‌ها فعال هستند. با توجه به جدول بالا نتیجه می‌گیریم که باتری لومیا ۵۳۵ توانسته است حدود ۱۲ ساعت و ۱۵ دقیقه در حین مکالمه با شبکه مخابراتی ۳G بازدهی داشته باشد. 

>>لومیا ۵۳۵ اولین گوشی ویندوز فونی با برند مایکروسافت رونمایی شد

News281

لومیا ۵۳۵ در بخش وب گردی عملکرد جالبی نداشته و تنها ۵ ساعت و ۲۱ دقیقه  بازدهی باتری آن بوده است که احتمالا دلیل این اتفاق صفحه نمایش بزرگ و پرمصرف آن می‌باشد. شما می‌توانید جدول بررسی این قسمت را در بالا مشاهده نمایید.

>>نسل بعدی لومیا ۱۰۲۰ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در راه است 

News283

در قسمت پخش ویدیو هم تقریبا با مشکلی مشابه وب گردی مواجه هستیم. در بررسی انجام شده، لومیا ۵۳۵ با باتری ۱۰۰% شروع به پخش ویدئو کرده و بعد از گذشت ۵ ساعت و ۳۰ دقیقه میزان شارژ آن به ۱۰% رسیده است که این نیز آمار جالبی به نظر نمی‌رسد. همچنین شما می‌تواند بررسی این قسمت را در جدول زیر مشاهده کنید.

>>درز اطلاعاتی جدید در مورد لومیا ۹۴۰ مایکروسافت ، دوربین ۲۴ مگاپیکسلی پیرویو ، اسنپ دراگون ۸۰۵ و ویندوز فون ۱۰

News282

در بررسی حداقل استفاده از لومیا ۵۳۵، باتری این گوشی توانست زمانی حدود ۴۴ ساعت را به ثبت برساند که این نیز رقم نسبتا خوبی به نظر نمی‌رسد. در این تست تنها نیم ساعت از قابلیت‌های ذکر شده (وب گردی، پخش ویدئو، مکالمه) استفاده شده است.

gsmarena_002

و در آخر به کاربران این گوشی هوشمند پیشنهاد می‌شود که با غیر فعال کردن سیستم نسل سوم و مکان‌یابی آن، تا میزان چشمگیری بازدهی باتری گوشی خود را بالا ببرند.

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.