دنیای فناوری

489

 

شایعات درباره دو گوشی نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس بسیار زیاد است. گوشی‌هایی که در اواخر مرداد ماه توسط سامسونگ معرفی خواهند شد. به‌تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی گلکسی S6 اج پلاس سامسونگ به بیرون درز کرده است. یک سایت ویتنامی به این موضوع اشاره کرده که گوشی گلکسی S6 اج پلاس همانند گوشی گلکسی نوت ۵ دارای ۴ گیگابایت رم خواهد بود.
بخش دیگری از این شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ از پردازنده Exynos 7420 برای این گوشی استفاده کرده که در مدل‌های گلکسی S6 و S6 اج قرار گرفته بود. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که به احتمال زیاد سرعت این پردازنده بیشتر از مدل‌های قبلی شده است. همچنین به‌نظر می‌رسد که سامسونگ برای برخی از مدل‌های گلکسی S6 اج پلاس از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ استفاده خواهد کرد.
این احتمال می‌رود که سامسونگ برای این محصول از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرده باشد که قبلا روی تبلت‌های ارزان قیمت این شرکت قرار می‌گرفت. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که میزان باتری گوشی‌های S6 و S6 اج کمتر از این مقدار بودند. همچنین به‌نظر می‌رسد که گوشی گلکسی S6 اچ پلاس شرکت سامسونگ ظاهری بسیار باریک داشته باشد که البته این موضوع روی میزان باتری این دستگاه تاثیر گذاشته است.
ازم به‌ذکر است که دیروز هم بنچمارکی از گوشی گلکسی نوت ۵ منتشر شده بود. براساس اطلاعات منتشر شده درسایت Geekbench این گوشی با شماره SM-N920V عرضه می‌شود و از ۴ گیگابایت رم برخوردار است. این گوشی توانسته امتیاز ۴۳۹۹ را به‌دست بیاورد.
منبع : Gsmarena
با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.