دنیای فناوری

ایسوس از اولترابوک BU201 مخصوص کارهای تجاری رونمایی کرد

535

ddd

ایسوس این بار یک لپ‌تاپ بالارده مخصوص کسب و کار را روانه بازار کرده است. این محصول با نام BU201 از سری B شرکت ایسوس محسوب می‌شود و با بدنه بسیار مقاوم و سخت افزارهای قدرتمند می‌تواند جوابگوی کسب و کارهای مختلف باشد.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

ایسوس شرکتی است که همیشه در تلاش بوده برای انواع سلیقه‌ها و رده‌های مختلف کاربری لپ‌تاپ هایی را تولید کند. از پایین رده‌های با سخت افزار معمولی و میان رده‌ها بگیرید تا محصولاتی به معنای واقعی بالارده. ایسوس این بار تولید لپ‌تاپی بالارده و بیزینسی را در برنامه خود قرار داده است. 

>>بررسی جامع اولترابوک لنوو IdeaPad Yoga 2 Pro یکی از بهترین اولترابوک های هیبریدی بازار

rrrr

آخرین محصول این شرکت در بازار نوت بوک های بیزینسی محصولی است با نام ایسوس پرو BU201 که دارای صفحه نمایشی ۱۲٫۵ اینچی است. این لپ‌تاپ را پردازنده‌های Core i5 و Core i7 قدرت بخشیده‌اند و ویژگی‌های متناسب با کسب و کار شرکتی چون پشتیبانی از داک استیشن‌های دسکتاپ و یک کیس بادوام و مقاوم آن را همراهی می‌کند.

>>راهنمایی خرید الترابوک : ۶ چیزی که باید برای خرید یک لپ تاپ فوق نازک بدانید

صفحه نمایش ایسوس پرو BU201 را یک مدل ۱۲٫۵ اینچی LCD با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل تشکیل داده که می‌تواند تا ۲۰ درصد بیش از لپ‌تاپ های دیگر در برابر فشار از خود مقاومت نشان دهد. کیبورد این لپ‌تاپ ضدمایع است، لولای آن به ادعای ایسوس بسیار بادوام تر از لپ‌تاپ های معمول بازار است و قادر به تحمل سقوط از ارتفاعی دوبرابری نسبت به نوت‌بوک های معمولی می‌باشد.

ssss

ایسوس پرو BU201 تا ۱۲ گیگابایت رم، یک ترابایت هارد درایو یا ۵۰۰ گیگابایت هارد درایو و ۸ گیگابایت حافظه اس اس دی را پشتیبانی می‌کند. از درگاه‌های ارتباطی آن نیز می‌توان به سه پورت یو اس بی ۳٫۰، جک Ethernet، پورت وی جی ای، مینی دیسپلی پورت، اسمارت ریدر، اس دی مموری ریدر و یک میکرو سیم کارت اشاره داشت.

قیمت این محصول فعلا از سوی ایسوس اعلام نشده است.

منبع : liliputing

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.