دنیای فناوری

نسل بعدی عینک های هوشمند گوگل مبتنی بر چیپست اینتل خواهد بود

476

gsmarena_001 (3)

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، نسل جدیدی از عینک‌های گوگل گلس در سال ۲۰۱۵ رونمایی می‌شود که چیپست آن تولیدی اینتل است و زمان عمر بیشتری از مدل کنونی اکسپلورر ادیشن را برای این گجت فراهم خواهد کرد. 

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

گوگل در سال جاری با دو برابر کردن حافظه رم و همگام کردن محصولش با لنزهای پزشکی و زیبایی توانست قدم‌های خوبی را در طراحی داخلی و خارجی گلس اعمال کند، اما وجود یک چیپ جدید به منزله تغییری بنیادی برای یک گجت پوشیدنی خواهد بود. 

>>عینک هوشمند Optinvent شرکت Ora با قیمت ۳۰۰ دلار رقیب سرسخت گوگل گلس رونمایی شد

همواره از عمر باتری کوتاه و قیمت بسیار بالای ۱۵۰۰ دلاری گوگل گلس به عنوان عوامل اصلی عدم رواج این عینک یاد می‌شود.  

چنین مشکلاتی حتی سبب شد که اخباری از عدم گسترش این پروژه توسط گوگل در رسانه‌ها شنیده شود. تعدادی از توسعه دهندگان چون توییتر نیز از همکاری با گوگل دست کشیدند. اما این خبر نشان می‌دهد که گوگل برنامه ای درازمدت برای این گجت مدرن در نظر گرفته است. 

>>معرفی چند عینک هوشمند برای دیدن بهتر دنیای اطرافتان

با پردازنده ای جدیدتر و احتمالا ظاهر جذاب‌تری که این عینک در سال جدید به خود خواهد گرفت، می‌توان جذب بیشتر مشتریان بازار را نیز در پی داشت. 

>>سونی با عینک هوشمند EyeGlass خود عینک هوشمند گوگل گلس را به چالش کشید

وال استریت ژورنال گفته که همکاری اینتل با گوگل شامل بازاریابی گوگل گلس در مکان‌های کاری چون کارخانه‌ها و همچنین ایجاد و توسعه زمینه‌های کاری بیشتر برای گوگل گلس نیز خواهد بود. اینتل ادعا می‌کند که دستبند MICA تولیدی‌اش می‌تواند تا دو روز عمر باتری را فراهم کند و احتمالا یکی از دلایل مهم جذب گوگل به سمت اینتل نیز همین موفقیت اینتل بوده است.

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.