دنیای فناوری

با گجت Compute Stick اینتل هر تلویزیون یا مانیتور را به کامپیوتر ویندوزی تبدیل کنید

448

 

شرکت «اینتل» (Intel) (یکی از قطب‌های اصلی فن‌آوری در جهان) اقدام به ساخت یک درایو کوچک با سخت‌افزار کامپیوتری کرده است. اندازی کوچک این دستگاه به شما اجازه می‌دهد تا آن را در جیب خود قرار دهید. این محصول که «اینتل کامپیوت استیک» (Intel Compute Stick) نام دارد، یک کامپیوتر کامل در ابعاد کوچک است.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

«استریم» (Stream) (یکی از روش‌های پخش ویدیو به صورت آنلاین) از قابلیت‌های مهم این دستگاه به حساب می‌آید. از مشخصات فنی این دستگاه می‌توان به پردازشگر «اینتل اتم بی تریل» (Intel Atom Bay Trail)، «بلوتوث نسخه ۴» (Bluetooth 4)، یک درگاه (USB) به عنوان منبع تغذیه، خروجی (HDMI)، دو گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

Screen

اینتل کامپیوت استیک همراه با جدیدترین نسخه سیستم عامل مایکروسافت یعنی «ویندوز ۸٫۱» (Windows 8.1) عرضه می‌شود. بدین معنا که شما می‌توانید نرم‌افزار‌های مرتبط به سیستم عامل مذکور را هم بر روی این دستگاه نصب کنید.

>>لنوو از گجت Vibe Xtension Selfie Flash برای ثبت بهتر تصاویر سلفی رونمایی کرد

مهم‌ترین نکته قابل توجه محصول مورد بحث، این است که با اتصال آن به یک مانیتور و به کمک یک ماوس و صفحه کلید، صاحب یک رایانه‌ی رومیزی می‌شوید. شما می‌توانید با پرداخت تنها ۱۵۰ دلار، صاحب یک کامپیوتر جیبی باشید.

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.