دنیای فناوری

اپل آیپد مینی ۴ را رسما رونمایی کرد

354

 

شب گذشته شرکت اپل، آیپد مینی ۴ خود را در جریان مراسمی که برای معرفی جدیدترین محصولات هوشمند این شرکت برگزار شده بود، به‌طور رسمی معرفی کرد. ضخامت این تبلت ۶/۱ میلی‌متر و وزن آن ۲۹۵ گرم است که اندکی سبک‌تر از آیپد مینی ۳ محسوب می‌شود. اپل در آیپد مینی ۴ از یک صفحه‌نمایش ۷/۹ اینچی با دقت ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۲۵ پیکسل بر هر اینچ استفاده کرده است. 

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

این شرکت در این مدل از آیپد خود از تراشه‌ی A8 استفاده کرده است. به‌گفته‌ی شرکت سازنده، توان پردازشی این تبلت ۳۰ درصد و توان پردازنده‌‌ی گرافیکی آن ۶۰ درصد سریع‌تر از نسل‌های قبلی آیپد است. این در حالی است که اپل در نسل دوم و سوم آیپد مینی از تراشه‌های A7 بهره گرفته بود.  ipad-7  در آیپد مینی ۴ یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد که قادر است تصاویری با دقت ۳۲۶۴ در ۲۴۴۸ پیکسل را ثبت کند.

این دوربین همچنین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت Full HD 1080p را دارد. دوربین سلفی در این تبلت، حسگری با دقت ۱/۲ مگاپیکسل دارد.  شب گذشته اپل در جریان معرفی آیپد مینی ۴ به علاقه‌مندان آن قول داد که باتری این محصول با یکبار شارژ تا ۱۰ ساعت دوام خواهد داشت.  آیپد مینی ۴ در سه رنگ‌ نقره‌ای، خاکستری و طلایی عرضه خواهد شد.

  ipad-mini-5  به‌نظر می‌رسد اپل مدل ۱۶ گیگابایتی این محصول را با قیمت ۳۹۹ دلار، نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی را با قیمت ۴۹۹ دلار و مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن را با قیمت ۵۹۹ دلار در بازار عرضه خواهد کرد. همچنین براساس اخبار منتشر شده، پیش سفارش این تبلت از تاریخ ۲۰ شهریور امسال آغاز می‌شود و اپل از تاریخ ۳ مهر، سفارش‌های ثبت شده را تحویل می‌دهد.

ipad-9 ipad-6 ipad-4

منبع : Phonearena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.