دنیای فناوری

ال جی موفق به فروش ۱۶٫۸ میلیون گوشی هوشمند شد سود آوری در این دوره دو برابر شده است

384

lgg3

شرکت ال‌جی اعلام کرده که در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴ مجموعا سودی ۴۵۰ میلیون دلاری را کسب کرده که دلیل اصلی آن فروش ۱۶٫۸ میلیون عددی اسمارت فون اعلام شده است.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

در حالی که سامسونگ به تقلای خود برای جلوگیری از کاهش فروش اسمارت فون ادامه می‌دهد، ال‌جی دوران بسیار خوبی را در بازار سپری می‌کند. 

>>ال جی Liger F490L با چیپست اودین که ساخت خود ال جی می باشد

ال‌جی امروز اعلام کرد که در سه ماهه سوم سال موفق به فروش ۱۶٫۸ میلیون عددی اسمارت فون شده که رشدی ۳۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و ۱۶ درصدی نسبت به سه ماهه قبل است. این سه ماهه بزرگترین موفقیت مالی ال‌جی در پنج سال اخیر بوده.

عمده موفقیت این فروش به G3 پرچم‌دار کنونی این شرکت مربوط می‌شود که توانسته با ویژگی‌های عالی سخت افزاری همچنان تازگی‌اش را در بازار حفظ کند.

>>ال جی G3 Screen با چیپست اختصاصی Nuclun ساخت خود ال جی رونمایی شد

ال‌جی گفته که در این سه ماهه ۴۵۰ میلیون دلار سود ناخالص کسب کرده که دو برابر بیش از مدت مشابه سال گذشته است. در عین حال میزان سود این شرکت در بخش لوازم خانگی با کاهشی بسیار کم نسبت به زمان مشابه سال گذشته مواجه شده. 

>>لیست گوشی های ال جی قابل آپدیت به اندروید ۵ لالیپاپ

از طرفی بخش تلویزیون و سرگرمی‌های خانگی به دلیل افزایش درخواست صفحه نمایش‌های LCD با رشدی ۵ درصدی در سود همراه بوده و این کمپانی کره ای امیدوار است که تلویزیون‌های ۴K بتوانند درآمدهای خوبی را برای آن در ماه‌های آینده به ارمغان بیاورند.

منبع : Engadget

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.