دنیای فناوری

اچ پی از تبلت هیبریدی Evny x2 رونمایی کرد

648

تبلت هیبریدی Envy

کمپانی اچ‌پی امروز رقیب مستقیم Surface Pro 3 را با عنوان Evny x2 معرفی کرد. درست است که این محصول تحت نظارت کمپانی مایکروسافت ساخته نشده است، اما تقریبا تقلیدی از Surface Pro 3 آن کمپانی محسوب می‌شود.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018
تبلت Envy X2 کمپانی اچ‌پی دارای پایه نگه‌دارنده چند حالتی است. پوشش کیبورد که دارای نگه‌دارنده قلم نیز هست، به یک گیره در زیر صفحه چفت می‌شود. تمام این امکانات سخت افزار کاملا مشابه Surface Pro 3 است. این محصول در دو اندازه ۱۳.۳ و ۱۵ اینچی عرضه خواهد شد که هر دو مدل آن از پردازنده های Core M اینتل با تعدد سخت افزاری مختلفی بهره‌مند خواهند بود. 
Screen-13
مدل ۱۳ اینچی این محصول دارای وضوح تصویر ۷۶۸×1366 پیکسل، معادل کیفیت HD است.  مدل ۱۵ اینچی نیز دارای وضوح تصویر ۱۰۸۰×1920 پیکسلی است که آن هم معادل کیفیت Full HD خواهد بود. کمپانی HP با صراحت در مورد وضعیت ظاهری محصولش توضیح داده که این تبلت هیبریدی از Surface Pro 3 ضخیم‌تر و کمی سنگین‌تر است.
تبلت HP Envy X2 با صفحه نمایش لمسی ۱۳ اینچی و دارای ضخامت ۱۳.۷ میلی متر بوده و وزن آن بدون صفحه‌کلید، به ۱۲۷۴ گرم می‌رسد. همچنین HP قصد دارد از نظر قیمت با محصول مشابه کمپانی مایکروسافت به رقابت بپردازد، از همین رو محصول ۱۳ و ۱۵ اینچی خود را به ترتیب با قیمت‌های ۷۹۹ و ۷۴۹ دلار عرضه خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.