دنیای فناوری

بررسی اولیه تبلت اندرویدی نوکیا N1 به همراه نمونه تصاویر گرفته شده دوربین و تصاویر دی اسمبل کردن تبلت

416

big (1)

تبلت نوکیا N1 که با اندروید ۵ (آبنبات چوبی) عرضه شده اکنون از چین خارج گردیده و در اختیار ۲۰ هزار کاربر قرار دارد و زمان مناسبی برای برسی های اولیه ی آن است. 

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

در اینجا مجموعه ای از عکسای بازگشایی بسته بندی و تعدادی از امتیازات بنچمارکها همراه با نمونه عکسهای گرفته شده با دوربین آن و همچنین تصاویری از گشودن قاب پشت تبلت و جداسازی قطعاتدرون آن وجود دارد که در ادامه بعد از توضیحاتی مختصر انها را میبینیم. 

>>بازگشت نوکیا با یک تبلت اندرویدی به دنیای گجت ها

یکی از کاربران عکسهای کاملی از بسته بندی. بازگشایی آن و عکس های ساده ای از ظاهر آن فرستاده است. بسته بندی مشکی رنگ، پوشش آلومینیومیه پشت تبلت N1، شارژر AC و کابل میکرو USBچیزهای هستند که در نگاه اول به چشم میخورند. همچنین تصاویری از زوایای مختلف تبلت خوش ساخت ۲۶۰ دلاری نوکیا که محتویات آن بر روی یک صفحه ی نمایش ۷٫۹ اینچی با رزولوشن ۱۵۳۶*۲۰۴۸  با پنل IPS LCD نقش میبندد را میبینید. 

gsmarena_003gsmarena_002

به همراه این عکس های امتیاز بنچمارک An TuTu 5  فرستاده شده که عدد ۴۶۹۳۳ را نشان میدهد. این امتیاز اگرچه از امتیاز تبلت نکسوس ۹ با پردازنده ی تگرا K1 64 بیتی پایینتر است اما با این وجود توانسته در میان تبلت های کامپکت جایگاه خوبی را از ان خود نماید در لینک شماره ی یک میتوانید عکس هایی از اندروید آبنبات چوبی و لانچر NOKIA Zاین تبلت را مشاهده بفرمایید. 

gsmarena_001 gsmarena_004
gsmarena_006 gsmarena_005

یکی دیگر از کاربران به شکل سخاوتمندانه ای اقدام به گشودن قاب پشت تبلت نو و جداسازی قطعات درون آن از قبیل باطری، پردازنده ی اینتل، دوربین و بسیاری دیگر از قطعات نموده است.

>>تبلت اندرویدی نوکیا N1 با عملکردی فوق العاده و قیمت عالی ۲۸۱ دلار در چین رونمایی شد

gsmarena_007 gsmarena_009 gsmarena_008

تصاویر مربوط به دی اسمبلی تبلت نوکیا N1

در ادامه عکس هایی را میبینید که با دوربین ۸ مگاپیکسلی پشت این تبلت گرفته شده است البته با توجه به اینکه سایز عکسا کوچک شده اند متاسفانه قادر به تشخیص دقیق کیفیت عکس ها نیستیم.

gsmarena_012 gsmarena_010 gsmarena_011

نمونه تصاویر گرفته شده با تبلت نوکیا N1

شما تصاویر تبلت نوکیا N1 را در دست یکی از ۲۴ نفر (در واقع نفر ۲۱م) خوش شانسی که تبلت N1 را برنده شده است مشاهده نمودید. هی دوست دست و دلباز بیشتر از این ما رو منتظر نذار و یک آی پد مینی ۳ رو هم از اون غلاف فلزیش بیرون بکش و قطعات داخلش رو نشونمون بده !

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.